maandag 2 januari 2012

Nog twee weken!

Vandaag is het maandag 2 januari. Alsnog de beste wensen en al het goeds voor 2012 :) Over twee weken stap ik op het vliegtuig naar Amerika, ik heb er super veel zin in!

Voor mijn vertrek moeten er nog enkele dingen geregeld worden, zo is mijn ESTA-reistoestemming verlopen en moet ik mijn nieuwe paspoort ophalen. Deze keer met een fatsoenlijke pasfoto (welke mij 10 euro heeft gekocht, ondertussen al meer dan 100 euro uitgegeven aan pasfoto's)!

Ook zit ik te twijfelen of ik op het Orlando vliegveld een vlucht voor de week erop zal boeken, of alvast thuis op het internet. Voor cheaptickets.nl heb ik een tegoedbon van 25 euro.

Van vriendlief heb ik voor Kerst een heel mooie camera gekregen dus er zullen zeker veel foto's op de blog komen!

1 opmerking:

  1. Jij ook de beste wensen voor 2012 !
    En wat heerlijk, over 2 weken vertrek je al.
    Alvast heel veel plezier !

    BeantwoordenVerwijderen