woensdag 7 december 2011

Hotel en SeaWorld

Het is alweer twee maanden geleden dat ik de laatste update plaatste. In deze twee maanden heb ik veel gelezen en onderzoek gedaan naar Orlando, vooral over het hotel heb ik erg lang nagedacht.


Na steeds meer hotels weggestreept te hebben ben ik uitgekomen bij het Best Western Plus Orlando Gateway hotel. Het hotel word op tripadvisor met gemiddeld vier sterren beoordeeld en bied complimentary transport aan naar Universal Studios, Islands of adventure en Seaworld. Het beschikt o.a. over een buitenzwembad met twee bubbelbaden en een fitness ruimte. De liging is ook erg gunstig, het hotel bevind zich minder dan een kilometer van Universal Studios & IOA af.

De kamer beschikt over gratis high-speed wireless internet, een koffie/thee maker, kluisje op de kamer, een flatscreen tv met HBO en een magnetron en koelkast.



Ook heb ik mijn ticket voor SeaWorld gekocht. Ik kijk er erg naar uit om alle leuke attracties te bezoeken en de dieren te bekijken. In 2010 beleefden we een geweldige dag in SeaWorld San Diego, Orlando schijnt nog indrukwekkender te zijn dus ik ben benieuwd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten