dinsdag 17 januari 2012

Aankomst in Orlando

Maandagmorgen was het dan eindelijk zover, het vertrek naar Orlando!
We waren netjes drie uur van tevoren op Schiphol, hier dronken we nog wat en namen afscheid van elkaar. De vlucht van Delta naar Boston duurde acht uur, mede door het entertainment systeem ging dit erg snel voorbij. O.a. de films Crazy, stupid love, a dolphin's tale & rise of the planet of the apes gezien.


De overstap in Boston ging erg soepel, in het kleine Delta vliegtuig had ik een stoel naast de motor met niemand naast me. De vlucht ging best langzaam voorbij doordat er geen entertainment was. De stewardessen waren heel aardig en geinteresseerd in je. Het uitzicht op de kust van Florida was super en op het moment dat de piloot de daling inzette en we door de wolken braken, zag ik allemaal mooie lichtjes. Mijn eerste kennismaking met Orlando!


Er zou een shuttle naar het hotel rijden, alleen was de ground transportation desk al dicht. Hierdoor werd ik gedwongen om een taxi te nemen, wat me in totaal 55 dollar koste. Best jammer want op de website stond dat de shuttle 19 dollar zou zijn. Maarja wat geweest is, is geweest. En dat geld kreeg ik op een andere manier terug (lees rest van verslag).

In mijn kamer kunnen zo vier mensen slapen, er staan namelijk twee bedden! Mij hoor je niet klagen, ik gebruik het ene bed nu als "kast". De kamer heeft uitzicht op Wet & wild en Universal Studios. Ik kan het Hogwarts kasteel in de verte zien! Mijn planning was om op de avond van aankomst bij Bahama Breeze te gaan eten, ik was zo moe dat ik dat verplaats naar donderdag avond.


Er komt 's avonds geen warm water uit de kraan en ook niet uit de douche. Heb het gemeld aan de balie en het scheen een bekend probleem te zijn, wat aan het eind van de avond opgelost zou worden. Ik had geen zin om hier op te wachten, het was immers al 2 uur 's nachts in Nederland! Moet zeggen dat ik een beetje een mentaal dipje had na aankomst, logisch natuurlijk want ik was al vanaf half 6 wakker. Had niet echt honger en geen zin om room service te bellen. Dus ging ik om 9 P.M. slapen na een tv programma over nepartikelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten