dinsdag 24 januari 2012

Boston - dinsdag

Om acht uur 's ochtends vertrokken Adam en zijn huisgenoot naar hun werk. Om negen uur kwam ik uit mijn bed van de bank af om aan mijn blog te werken. Ik kan nu eindelijk foto's plaatsten al is het wel irritant om dit via een MacBook zonder muis te moeten doen. Windows vind ik fijner omdat ik daar sneller mee kan werken.

Adam had de dag ervoor enkele adressen opgeschreven waaronder het adres van een grote shopping mall. Ik besloot om half twaalf hier naartoe te gaan aangezien ik nodig ondergoed en sokken kon gebruiken. De subway is zo'n tien minuten lopen vanuit het appartement. De subway in Boston werkt net als in Londen en New York, erg overzichtelijk en gemakkelijk. Een dagkaart kost drie dollar, een kaart voor zeven dagen 15 dollar.

Om bij de mall uit te komen moest er een keer overgestapt worden op de groene lijn. Al met al was het een korte reis zonder bijzonderheden. De eerste winkel die ik tegenkwam was Sears, een groot warenhuis waar ze van alles verkopen. Ze verkopen er erg hippe kleding, ik bracht er wat tijd door met het passen van verschillende kledingstukken.


Via de Sears loop je zo het winkelcentrum in. Er bevinden zich 120 shops. Waaronder veel favorieten: Aeropostale, Abercrombie & Fitch, Victoria's Secret, H&M, Macy's, Sephora, Aerie, American eagle outfitters, Banana republic..  ze zijn er allemaal!

Er is ook een grote food court met o.a. Dunkin donuts, Taco Bell en meerdere eettentjes. Ik genoot er van een spicy chicken wrap en een blauwe Icee.

In een kalenderwinkel viel mijn oog meteen op een Harry Potter en Nurse Jackie kalender. Vanwege de prijs nam ik alleen de Harry Potter kalender mee. Bij de kassa kwam ik erachter dat op alle kalenders 75% korting zat! Dat was een leuke meevaller, nu kon ik ook de andere kalender kopen.

Er zijn nog overal volop sales, dat is het leuke van shoppen na de feestdagen!

Na een heel aantal uurtjes in de mall te hebben doorgebracht had ik er genoeg van. Op internet had ik gelezen dat er dichtbij een goede cupcake winkel zat genaamd Sweet, een paar metrostations verder.  


De hele winkel was leeg dus kon ik op mijn gemak een cupcake uitkiezen, mijn oog viel op de buttermilk pancake cupcake. Een cupcake die naar pannenkoeken smaakt dus! Hij smaakte erg lekker zoet, ik heb er van genoten.


Hierna vond ik het helemaal welletjes en nam ik de subway terug. Op de terugweg deed ik er wat langer over om het appartement terug te vinden, alle witte huizen lijken op elkaar in het donker!


De avond hebben we doorgebracht met het luisteren naar President Obama, wat een charisma heeft die man! Ik heb hem nog geen enkele keer op zijn blad zien kijken.. hoe doet hij dat toch?? Het klinkt ook niet alsof hij letterlijk alles uit zijn hoofd heeft geleerd..

Morgen is de planning om naar het New England aquarium te gaan. Een aquarium met o.a. otters en andere zeebeesten. In de avond gaan we waarschijnlijk ergens uit eten, of naar een bar. Heb zin om me onder de locals te begeven!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten